22.02.2021r. - 23.02.2021r. - zapisy w systemie Edukacja.Cl
1.03.2021r. - 2.03.2021r. - korekty zapisów w systemie Edukacja.Cl
Podania o zapis administracyjny do grup w których brak wolnych miejsc - 24.02.2021r.
Do 22.02.2021r.
• składanie podań o kolejną realizację kursu (po raz trzeci i wyżej)
• składanie podań o wpis na semestr letni przez studentów, którzy przekroczyli dopuszczalny deficyt punktów,
• składanie podań o urlopy dziekańskie,
• składanie podań o studiowanie bez wpisu na semestr (po urlopie)
• składanie podań o uznanie dorobku,
• składanie podań o realizację kursów awansem (maks.10 ECTS)
• wniosek o rozłożenie opłat na raty należy złożyć do siódmego dnia roboczego semestru – 9.03.2021r (zgodnie z ZW 103/2019)
Przypominamy o obowiązku realizacji praktyk w odpowiednim wymiarze godzinowym
UWAGA
W obecnej sytuacji epidemiologicznej w celu przeciwdziałania COVID-19 podania należy wygenerować po założeniu sprawy, w systemie Edukacja CL, a podpisany wydruk podania wraz z ewentualnymi załącznikami należy dostarczyć w następujący sposób:
- osobiście po telefonicznym uzgodnieniu terminu
- przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską
UWAGA
Przypominamy, że zgodnie z § 11 Regulaminu studiów w Politechnice Wrocławskiej:
- ust.1. „Przed rozpoczęciem semestru i zgodnie z harmonogramem zapisów na kursy/grupy kursów ustalonym przez dziekana, student musi dokonać zapisów na kursy/grupy kursów w systemie JSOS, zgodnie z programem kształcenia i planem studiów których studiowania w danym semestrze podejmuje się.
Niedokonanie tego zapisu w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację ze studiów.”
- ust.18. „Student ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie czynności wynikających z ust. 1, które poprzedzają rozstrzygnięcie dziekana o wpisie na semestr.”